هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای تو دخترکم

بدون عنوان

1392/7/3 1:56
نویسنده : sara
434 بازدید
اشتراک گذاری

       سال و 4 ماه و 10 روزniniweblog.com

من نمی دونم واقعا منم 2 سالم بود این همه چیز بلد بودم؟

-از حموم اومدی می گی مامان دستام پیر شده من مامان بزرگ شدمniniweblog.com

- خیلی باب اسفنجی میبینی یه شب موقع خواب می گم هانا جون شب بخیر میگی شب بخیر هم خونهniniweblog.com

-بابا جون رستوران داره به بابام می گم چایی می خوری می گی نه بابا جون کباب خوردهniniweblog.com

-رفتیم عروسی موقع برگشت می گم هانا دوست داری عروس شی؟می گی نه من پسرمniniweblog.com

-حرص منو در آوردی می گم کچلم کردی هانا میگی نه موهاتو کوتاه کردمniniweblog.com

-رو شکم من راه میری می گم آخ اوف شدم . ادای زنگ زدنو در میاری میگی الو آمبولانس یه نفر اینجا گریه می کنه اوف شده

-بابا رو نشون میدم میگم هانا این کیه میگی شومبوس گومبولیه

-دیگه اینکه عاشقتم ...خدایا توکل به خودت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

هانیه
22 شهریور 92 1:47
مردم از خنده
متین
30 شهریور 92 21:51
سلام عزیزم ماشالا به این هانای شیرین زبون نه والا ما 5 سالمون بود هم اینقد مثل بچه های امروزه با هوش نبودیم
مامان شروین و آذین عزیز
7 مهر 92 16:50
چقدر خوشم اومد لذت بردم هزار ماشالا
صدف
8 مهر 92 22:44
هزار مشالا ، هزار مشالا به این دسته گل
جوجو نسرين
21 مهر 92 14:31
فاي فاي فاي فداش بشم من دوس دارم الان اونجا بودم مي چلوندمت ماشالله چه شيطون شدي تو خاله
هدی مامان مبین
22 مهر 92 12:32
عشق کردم با شیرین زبونیاش... خیلیییییییییییییییییییییییییی حاضرجواب والا ما دوسالمون بود
خاله سپیده
27 مهر 92 12:10
عزیزم
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 21:09
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir