هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

برای تو دخترکم

سال نو مبارک نفسک

1390/1/10 2:32
نویسنده : sara
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

niniweblog.com

اول سال نو مبارک

 

امسال اولین سال بود که تو پیش من و بابایی بودی

niniweblog.com

......................................

کلی جا با بابایی و عمه محبوبه و عمو یوسف اینا رفتیم و همه هم به تو عیدی دادن

..............امیر علی هم امسال سنگ تموم گذاشت و تا تونست شیطونی کرد

...................................

سال خوبی بود برام ولی از پریروز پا درد گرفتم شدید تا جایی که دیگه اصلا نمی تونستم تکون بخورم

با اینکه فک می کردم تحمل دردم زیاده ولی امروز ظهر کلی گریه کردم از درد پا

تا بالاخره بابایی بزور منو برد دکتر....الهی قربونت برم تو این دو روزه تو انقدر خانوم و آروم بودی

...............................

الان بهترم و تو هم حسابی داری تو دلم تکون می خوری

قربون فهم بالات بره مامانی

niniweblog.com

.......................دیگه اینکه دوستت دارم و دل تنگتم

به خدا سپردمت مامانی

........................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعید
14 فروردین 90 11:43
با سلام راستش من خیلی به فیلم و فیلمنامه نویسی علاقه دارم و هراز چند گاهی که فرصت میکنم و وبلاگ شما رو میخونم (مخصوصا این یکی رو...به خدا سپردمت مامانی ) به این فکر میکنم که یه فیلمنامه توپ میشه از وبلاگ شما درآورد. احسنت به این احساس ..