هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

برای تو دخترکم

بدون عنوان

1391/10/1 0:50
نویسنده : sara
393 بازدید
اشتراک گذاری

19 ماهه شدی مامان ....البته خیلی وقته ولی مامانیه تنبل حوصلش نمیگرفت بیاد و بنویسه

.........

امروز اولین روز زمستونه ...دومین زمستونی که تو تجربه می کنی ...

عاشق اینم که همه چیرو از نگاه تو دوباره تجربه کنم

...................................

 

..........

عاشق پازلی

..

و عاشق شیطونیای خطرناک

...

...

مامان میای ماشینمو بدم دوربینتو بدی؟

..

اوا نمازمو نخوندم که......



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 10:18
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مریم مامان ستایش
2 دی 91 10:45
19 ماهگیت مبارک عسل خانوم..چقد نازتر شدی ماشالله..دلم واست یه ذره شده بود..خانوم شدی..
شادي
3 دی 91 2:20
خاله فداي اون گونه هاي سرخ ات
مرسدس
3 دی 91 17:26
فدای تو دختر شیطون بلاااااااااا مواظب خودت باشیااااااا
مامان شروین و آذین عزیز
4 دی 91 8:25
چه عجب مامان خانوم هرروز به وبلاگ یونا عزیز سر زدم و دست از پا درازتر برگشتم اما اینبار لبخندی روی لبهام نشست که جبران تمام ننوشتنهاتون رو کرد. انصافا که دلم براش تنگ شده بود این دخمل شیرین و شیطون رو. خدا کنه همشون زیر پرچم صاحب اصلی این مملکت، سربازانی مومن و سربلند باشن. چه لذتی بردم ازون عکس سر سجادش
صدف
6 دی 91 23:34
19 ماهگیت مبارک عروسک دوست داشتنی . الهی قربون نماز خوندنت بشم من . قربون شیطونیات عزیز دلم .
مونایی
9 دی 91 2:03
ای جونم که تو انقده نازی هانا خانمی .
مامان شروین و آذین عزیز
19 دی 91 11:07
صدیقه جون از بس هرروز اومدم و پست جدیدی ندیدم ،گفتم اینبار دیگه پیغام بزارم که:چه خبر؟ اتفاق جدیدی تو این 17 روز نیفته؟ هانا جونم عکس جدید نداره؟ دلتنگشیم آ
مامان یلدا و سروش
23 دی 91 20:55
19 ماهیگی گل دختری با کمی تاخیر مبارک انشالله 120 ساله شی عزیزم
مامان شروین و آذین عزیز
27 دی 91 12:54
صدیقه جان کم پیدایی خانوم؟ ببو سدخمل نازنینتو لطفا بهم بگو ساکن کجا هستید؟ ممنونتم پیش پیش
مامان ساره
6 بهمن 91 0:23
خوشگل خانووووم به دو تا عكس اولت نميخوره اون شيطونياي خطرنااااك!!! مواظب خودت باش عزيزم
سپید مامان علی
12 بهمن 91 13:18
19 ماهگیت مبارک دخمل شیطون وای چه کارهای خطرناکی می کنی سر نماز واسه ماهم دعا کن