هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

برای تو دخترکم

35 هفته و 3 روز

1390/1/21 18:28
نویسنده : sara
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان

امروز ۳۵ هفته و ۳ روزه که گذشته از حضور تو تو وجود من

دلم برای باردار بودنم تنگ میشه مطمئنم برای همینه که بیتابی نمی کنم

دارم از لحظه هام استفاده می کنم

جدیدا مامانی هیچ فکری نداره جز خوردن

چی بخورم که نی نیم سالم تر بشه توپولو تر بشه

مامان بزرگ کلی امروز به شکمو شدنم خندیده

خیلی دوستت دارم مطمئنم که اینو می دونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سفانه
21 فروردین 90 18:50
عزززززززززیزم........ خوب کاری میکنی .. تا میتونی به خودت برس...... ایشالله یه دختر ناز مامانی سلامت به زودی زود میاد تو بغلت و تا میتونه فکرتو مشغول میکنه که وقت سر خاروندن نداشته باشی........... ایشالله
ساجده
21 فروردین 90 23:08
سلام ممنون از حضورتون ایشالا هر چه زودتر یه دختر ناز نازی توپول بیاد تو بغلت ...به خودت برس عزیزم من هم با افتخار شما را لینک کردم در پناه حق
ساجده
26 فروردین 90 23:58
سلام ممنون از حضورتون ........... در پناه حق
توت فرنگي
28 فروردین 90 8:07
اميدوارم به سلامت بار ت رو زمين بذاري و خدا دخملت رو بهت ببخشه
مامان محمد جون
30 فروردین 90 13:21
اميدوارم هرچي زودتر دخمل خوشگلتو بغل كني مواظب خودت باش به ماهم سر بزن خوشحال ميشيم