هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

برای تو دخترکم

36 هفته و 4 روزگیه تو

1390/1/30 12:42
نویسنده : sara
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر نازنینم

بابایی رفته کتابخونه ..۲هفتست داره درس می خونه برای ارشد..

منم ۲ هفتست بعد از ظهرا خونه تنها می مونم .جدیدا خیلی بی حوصله شدم

نه حوصله فیلم دیدن دارم نه مطالعه نه مهمونو مهمونی

فقط حوصله دیدن تو رو دارم خانوم گل

دست و پام ورم کرده

توام جات تنگ شده تکونات سخت شده وول می خوری شیطون مامانی

پس فردا باید برم سونو گرافی ببینم در چه حالی نازگلم

آخرین باری که رفتم سونو دو هفته خطا داشت سونوم و الانم فقط خدا خدا می کنم که خطا رفع شده باشه

دوستت دارم خیلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان جون
30 فروردین 90 12:51
سلام صدیقه جون دیگه چیزی نمونده انشالله که زایمان راحتی داشته باشی
مامان ليلا
30 فروردین 90 12:51
اي جانم عزيزم ني ني هنوز به دنيا نيومده ؟ ياد دوران بارداري و اون هفته هاي آخر خودم افتادم دعا ميكنم انشاالا به سلامتي فارغ بشي
سپهر و ساناز
30 فروردین 90 13:57
سلام خیلی قشنگ بود به ما هم سربزن http://sanazosepehr.niniweblog.com/
سفانه
30 فروردین 90 22:25
ااااااااااااای جونم... عزیز دلم ایشالله به سلامتی میری سونو و همه چیز عالی خواهد بود و هانای خوشگل من کپل و مپل شده و یکم دیگه که صبر کنی میاد تو بغلت.... مراقب خودت باش و خبر بده...
فرناز
1 اردیبهشت 90 2:22
سلام عزیزم بدو بیا خبر سونوت رو بده که منتظرم منم دهم اردیبهشت وقت سونو دارم دلم لک زده برم و دخمل مخملیم رو ببینم راستی تصمیمی برای نوع زایمانت گرفتی؟