هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

برای تو دخترکم

علی عمه زهرا

1390/4/25 20:42
نویسنده : sara
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

٧٤ روزه شدی عشق مامان

....................................

امروز عمه زهرا با نی نی نازش علی آقا رفتن خونشون شمال .........

.................

من که حسابی دلم برای علی ناز تنگ شده ..... مطمئنن بزرگ که شدین دوستای خوبی برای هم میشین جیگر طلا

علی الان 14 روزشه اینم عکس 14 روزگیش

خیلی پسر آروم و خوبیه و خیلی صبور ایشالله همیشه سلامت و خوش باشه

..................................

اینم عکسای امروز تو خونه مامان بزرگ

..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سولماز
26 تیر 90 15:48
9 ماهگیت مبااااااااارک .............. هاناجونم
شیدا مامان کیمیا
27 تیر 90 2:04
سلاااااام اخ چه علی نازی امیدوارم که دوست خوبی برا هانا جیگرم باشه من که به عشق هانا همش به وبلاگش سر میزنم تا عکسهای جدیدشو ببینم ممنون صدیقه جونم که تند تند اپ میکنی و عکسهای جیگر طلا رو برامون میذاری
شیدا مامان کیمیا
27 تیر 90 2:05
سولمازی چرااااا قاطی کردی!!!!!! هانا چه جوری 9 ماهه شد یهووووووووووووووو
مامان رها
28 تیر 90 2:17
چقدر این هانا جونیییییی ناز شده ماشالا...
مامان رها
29 تیر 90 1:34
راستی عزیزم با اجازت من لینکت میکنم..ماچ
بهارک
6 مرداد 90 0:41
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ.خوشحال میشم سر زنید..