هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

برای تو دخترکم

111 روزه شدم

1390/5/30 1:39
نویسنده : sara
457 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااا من ١١١ روزم شده

و از اونجایی که اصلا به مامانم فرصت تکون خوردن هم نمیدم نتونست از این روز مهم بیشتر عکس بگیره

.................................

خاله ها مامانم و بابام خیلی اذیتم می کنن

تازه که تحویلشون میگیرم و تا صدام می کنن شیر خوردنمو ول می کنم و نگاشون می کنم

هی موقع شیر خوردن صدام می کنن منم که تعارف دارم هی برمیگردم ببینم چیکارم دارن

.........................

تازه مامانم هر موقع نگام نمی کنه صداش می کنم .............اسم مامانم (اااااا)هست

........................بعد که نگام می کنه بهش می خندم تا کلی قربون صدقم بره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 3:29
111 روزگیت مبارک باشه عزیزم الهی 111 ساله بشی
فرناز
30 مرداد 90 4:01
قربونت برم هانا حوشگله چقدر ناز شدی خاله ریحانه داره بغلم شیر می خوره میگه به دوست من سلام برسون. هزار تا بوس برای هانا از طرف ریحانه و مامانش....
مامان علي
30 مرداد 90 13:03
هانا جون 111 روزگيت مبارك واي چقدر تو بانمك خوردني هستي
شیدا مامان کیمیا
31 مرداد 90 1:54
سلاااام 111 روزگی جیگر طلا مبارک ما هم اپیم خاله جونم.....
sara((خاله فاطمه جون))
31 مرداد 90 16:39
´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶ ´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ سلام دوکس جونم________ خوبی ؟؟[بوسه] بامن دومس میشی؟؟ دوست جونی اومدم دعوتت کنم به خونه کوخولوم.میای؟؟ خواستی بیای از مامانیت اجازه بگیر باشه؟؟ راستی اگه باتبادل لینک موافق بودی به مامانیت بگو تا باخاله جونم هماهنگ کنه. منتظرتما_________زودی بیا _______[بوسه]
شیدا مامان کیمیا
1 شهریور 90 2:38
سلااااام صدیقه نازنینم.....مرسی از نظر خوشگلت! بچه ها رو فکر کنم از 3 سالگی که دیگه جیششونو کامل بگن!! حالا انشالله اگه قسمت بشه میخواهیم کیمیا رو با مایوش ببریم دریا!!!!
الهام
1 شهریور 90 15:18
عزیزم هانا خوشگله 111 روزگیت مبارک چه مامان با سلیقه ایی داری بوس
سفانه
1 شهریور 90 23:38
هانای نازم صدو یازده روزگیت مبارک گلم... خداییش مامان فوق العادع با ذوقی داری خاله... قدرشو بدون.... هزار ماشالله به خودت که مثل گل یاس میمونی و به مامانت..... بوس برای هر دوتون....
مامان زینب دخمل ناز
15 شهریور 90 7:11
ماشالا هزار ماشالا چه نازه