هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

برای تو دخترکم

من و 7 ماهگیه من

1390/9/25 2:05
نویسنده : sara
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

........................

دختر گلم کلی کارای جدید می کنی

دست دسی می کنی

می شینی

موقع هایی که برای شیر بیدار میشی و من خوابم با ضربه زدن به من می خوای که منو بیدار کنی ...وگرنه انقدر خانومی که اگه گشنت نباشه بازی می کنی و منو بیدار نمی کنی

وقتی غذایی رو که دوست داری بهت میدم پشت سر هم میگی به به به اووووووووووم

......

بابا می گی :بابابابابابا

از یه چیزی یا کسی خوشت بیاد جیغ میزنی براش

...........

تاب سوار میشی و دوست داری

دالی بازی می کنیم و خیلی خوشت میاد

................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فرناز/ مامان ریحانه
25 آذر 90 3:54
.......................................... ماشاا... هزارماشاا... خیلی ناز شدی چه کلاه خوشگلی نشستنت هم مبارک!!!
فرناز مامان ایلیا
25 آذر 90 4:47
سلام من خیلی دخملت رو دوست دارم... خدا نگهش داره بووووس...
خاطره مامان بردیا
26 آذر 90 16:10
وای عزیزمممممممم. چه عکس قشنگی چه کلاه نازی.. چه دخمل جیگری
مامان علی
26 آذر 90 20:34
بخولم تولو من...............
هدی مامان مبین
26 آذر 90 21:13
هانا عسلی نگاهت خیلی قشنگ شده میبوسمت شیرین 7ماهه
سپید مامان علی
28 آذر 90 17:08
گلم 7 ماهگیت مبارک چه کلاه خوشگلی داره دخملمون چه نگاه معصومانه ای
مامان رانيا
4 دی 90 20:18
7 ماهه شدنت مبارك
مونايي
4 دی 90 21:37
چ دخمل شيريني .
lily
8 دی 90 12:26
هفت ماهگی ات مبارک دختر گل! عکست خیلی خوشگل شده جیگر طلا خدا حفظت کنه الهیییییییییییییی
مرسدس
10 دی 90 21:23
ماشالاااااااااااااااااااااااااااااا چه دخمل نانازی هستی شما.... عزیزم خیلی وبلاگ خوبی داری...خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی..دختر منم یک هفته از هانا کوچولو کوچیکتره.... راستی من با اجازه ات وبلاگتو اد کردم...