هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

برای تو دخترکم

یکی از روزای 7 ماهگی هانا گلی

1390/10/6 16:45
نویسنده : sara
770 بازدید
اشتراک گذاری

صبها ساعت 10 از خواب بیدار میشی

.....دست و صورتت و می شورم و موهاتو شونه می کنم

......

با هم صبونه می خوریم من و تو و بابایی ما نون و پنیر و خامه و... و تو دخمل گلم حریره یا فرنی یا زرده تخم مرغ

.................

میذارمت تو روروئکت آواز می خونی و دور تا دور آشپزخونرو میگردی......

....................

ساعت 11.30 میان وعده می خوری(بیسکویت مادر و شیر)

این مدلیم بیسکویت بلدی بخوری

..........................

تازگیا آب خوردن رو تو شیشه شیر دوست داری ...

خودت میشینی و بازی می کنی ............

هفته ای چند بار ماساژت میدم با روغن زیتون

................................

ناهار و شام برات (حریره-کته ماهیچه-کته مرغ-سوپای مختلف-ماکارونی-پوره سیب زمینیو...)درست می کنم به همراه ماست که عاشق ماستی

گاهی هم برای شام میریم بیرون و شما یه کوچولو سیب زمین سرخ کرده می خوری البته خیلی کم

 

عاشق بابایی هستی و بغل بابایی و بازی با بابایی و ...بابا سواری

.....................................

بعدا نوشت:مامانی انقدر تند تند این مطلبو برات نوشتم یادم رفت قربونت برم...

دوست دارم نفس مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

جغله کوچولو
6 دی 90 1:34
وااااااای خدا چه کوچولوی نازنینی سلام . وبلاگ خیلی خوبی دارین تبریک میگم. باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما اسم من هم باشه. خوشحال میشم به وبلاگ من تشریف بیارین. سلامت موفق و پاینده باشید www.jegheleh.niniweblog.com
الهه مامان گلسا
6 دی 90 14:29
بوس واسه هانای ناز و بانمک خیلی مامان مهربون و باسلیقه ای داری
هدی مامان مبین
6 دی 90 18:25
هانا جیگری بیام ببینمت میخورمت شیرین عسل
سپید مامان علی
7 دی 90 12:35
هانا گلی عجب دخمل خوبیه خوش به حالت که مامانی ماساژت میده اگه ببینمت می چلونمت
فرناز/مامان ريحانه
7 دی 90 14:03
ماشاا... به هانايى شيرين. من و ريحانه مى بوسيمت¤
مامي گل
7 دی 90 14:26
عزيز دلم خييييييييييييلي ملوسي
شادي
7 دی 90 19:35
مونایی
7 دی 90 23:17
چقدر با نمک گفتی یادم رفت قربونت برم . هزار ماشالله .
شیوا
7 دی 90 23:21
قربون سیب زمینی خوردنت خاله جون
bahar
7 دی 90 23:38
شیطون بلا ماشالا به این دختر شیرین
lily
8 دی 90 12:24
سلام هانا خانومی! چند وقت بود وبلاگت برام باز نمیشد و دلم برای عکس هات تنگ شده بود ماشالله بزرگ شدی عزیزم خدا حفظت کنه خوشگل خانومی باید سر فرصت بیام و همه پست ها رو بخونم
فرناز مامان ایلیا
9 دی 90 1:44
انشالله همیشه سالم و شاد باشی دخمل جیگر طلا....
صوفی مامان رادمهر
10 دی 90 13:54
جاااااان... چقدر ناز شدی خاله
زهرا مامان شنتیا
11 دی 90 11:14
ای جان جیگر طلارو خیلی دوست دارم خاله قالب نو مبارک میبینم که حسابی از مامان و بابا دل میبری
خاطره مامان بردیا
12 دی 90 17:44
قالب جدید مبارک. خیلی قشنگه