هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

برای تو دخترکم

دندون

1390/10/16 21:47
نویسنده : sara
353 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

دیشب رفته بودیم خونه عمو حسین(عموی من) شام برای پاگشای دایی احمد...و مامان پرهام(دختر عموی من)دید که دندونای کوچولوی تو در اومده....

منم که کلی ذوق و جیغ و داد ...خیلی خوشحال شدم ...مامان قربونت بره که اصلا صدات در نیومد . اذیتمون نکردی دخترک صبــــــــــــــــــــــورم(معلومه به بابایی نرفته این اخلاقت)

نمایان شدن اولین دندون خانوم گلم تو سن 8 ماه و 3 روزگی تاریخ 15 دی 90

منم برای پرهام جیگر یه هدیه گرفتم برای خبر خوبی که مامان پرهام بهم داد.

.............................مبارکه مامان

پی نوشت:چون دهنتو نمیذاری نگاه کنیم فعلا هیچ عکسی از مروارید کوچولوت ندارم

بعد پی نوشت:می خواستم با تاخیر عکسای شب یلدا رو بذارم ...گفتم اونا که تاخیری خورده بازم روش اول خبر داغه رو بدم

بعد بعد پی نوشت:جمعه می خوام برات آش دندونی بپذم .....خانواده من و بابایی هم دعوتن

....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

جی جی ناز
16 دی 90 22:24
سلام. از شما برای حضور در بزرگترین سایت والدین و کودکان ( جی جی ناز ) دعوت به عمل می آوریم. http://jijinaz.com/
مونایی
16 دی 90 23:04
مبارکه دندون هانا کوچولو ...
سمانه مامان کیمیا
16 دی 90 23:21
مبارکههههههههههههههههه
هدی مامان مبین
16 دی 90 23:50
مبارکههههههه افرین دختر صبور
ساناز
17 دی 90 1:17
مبارکه قربونت برم
شامیتا مامان تینا
18 دی 90 17:58
عزیزم اولین مروارید دهانت مبارک باشه ایشالله بعدی هارو هم بدون سرو صدا و صبورانه دربیاد یعنی تینای منم همین روزا دندون درمیاره ؟؟؟ بعید نیست چون مشکوک میزنه بوس به تو دخمل ناز که مثل تینای خودم دوست دارم
خاطره مامان بردیا
19 دی 90 16:20
مبارکککککککککککککککککککک باشه
سپید مامان علی
20 دی 90 12:02
ماشاءالله به صبوری این خوشگل خانوم اولین مرواریدات مبارکههههه
معصومه
28 دی 90 7:52
سلام عزیز نی نیت خیلی نازه خدا نگهش داره خوشحال میشم به منم سر بزنی