هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای تو دخترکم

8 ماهگی هانا خانومی

1390/11/3 0:43
نویسنده : sara
411 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم بیام و از 8 ماهگیت بنویسم

.......................

اول از کارایی که می کنی بگم

-دس دسی و بشگن زدن که تکراریه ولی خوب هنوزم کشف دستات ادامه داره

شبا قبل خواب برات از 1 تا 5 با حرکت دستم میشمرم به زبون انگلیسی ،فارسی و ترکی

و تو هم با 1-2-3...گفتن من به دستای من و دستای خودت نگاه می کنی تا یاد بگیری و انجام بدی

-از همه چی میگیری و بلند میشی ...بلند شدن و با گرفتن از من شروع کردی هیچ علاقه ای به نشستن نداری ...بلند میشیو برای خودت دست میزنی

-از حالت نشسته به حالت چهاردست و پا میری ولی چهاردست و پا فعلا نمیری

-پستونکتو میذاری تو دهن من...اجزای صورتمو می خوای بکنی مخصوصا چشامو و موهامو

..................اگه باز چیزی یادم اومد میامو اضافه می کنم خانومی

غذاهایی که می خوری

فرنی با کنجد-حریره بادوم-سوپای مختلف(هرچی که مجازی بخوری توشون میریزم)-ماکارونی

پوره سیب زمینی،کدوحلوایی و هویج-کته مرغ و کته ماهیچهو حلیم

......................

و در آخر از اونجایی که کلا با وبلاگای پر تصویر حال می کنم عکساتو میذارم که خاله ها و عموها خستگیشون در بره

 

.......................................................

خدایا خودت نگه دار دختر نازنیم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شادي
3 بهمن 90 1:25
عزيزدلم... خستگي م در رفت
شیوا
3 بهمن 90 1:44
خاله قربون اون نگاه خوشگلت بشه عزیزممممممم
مونایی
3 بهمن 90 1:46
قربون تو دخمل ناز
مامان بیتا
3 بهمن 90 11:28
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 6الي10 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
مهسا مامان مرسانا
4 بهمن 90 18:42
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ سلام دوست خوبم ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ خوشحـال میشم که وبم رو با قدم های سبزتون مـزین کنید ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥´¨) ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨) (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿ *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤
مرسدس
4 بهمن 90 23:23
هزااااااااااااااااااااااااااااار ماشالاااااااااااا به این دختر بانمکی که داری عزیزم.... کارهاش دقیقا مثل ترنج هست.ترنج هم هنوز چهاردست و پا نرفته... چقدر بامزه بچه ها مثل همدیگه هستند... مراقب خودت و دختر نازت باش.... یه عالمه بوس قلمبه هم به جیگررررت بکن...
فرناز/مامان ريحانه
5 بهمن 90 7:31
سلام،عكساش خيلى ناز بود، صديقه جون با چه نرم افزارى حاشيه گذاشتى؟ الهى آمين براى دعات.
فرنوش
5 بهمن 90 18:00
دوست دارمممممم
نسرين
6 بهمن 90 15:48
واي قربونش برم من چه خوردني شده ماشاللهدلم واسه مامانش وخودش يه ذره شده کاش ميتونستم ببينمت
سمانه مامان کیمیا
7 بهمن 90 19:39
8 ماهگیت مبارکککککککککککککک قربونت برم که روز به روز خوشگل تر میشی خاله
فرناز مامان ایلیا
7 بهمن 90 23:43
هشت ماهگیت مبارکه پرنسس کوچولوی خاله...دوستت دارم هوار تا....
lily
8 بهمن 90 16:35
هانا جونم هشت ماهگیت مبارک عزیزم مواظب باش سردت نشه جیگر! قربون اون نگاه کنجکاوت بشم که مثل بردیا برام عزیزی
هدی مامان مبین
8 بهمن 90 18:57
عاشق عکست شدم هانای جیگر ماشالاااااااااااااااااااااااا
مامان علی
8 بهمن 90 19:08
ای جانم. قربونش برم با این عکسای باحال. مامان هانا جون لینکت کردم. برای خانم خوشگل اسپند دود کنه... خیلی نازه...
سپید مامان علی
9 بهمن 90 15:50
8 ماهگیت مبارک هانا خوشگله..... چقدر هم عکساش خوشجلندددددد....بوسسسسسسسس هوارتاااااا