هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

برای تو دخترکم

13 ماهگی

1391/3/14 19:30
نویسنده : sara
744 بازدید
اشتراک گذاری

دیدی یادم رفت ١٣ ماهگیت رو تبریک بگم بهت مامانی ..................

البته ١٣ ماهگیت رو خونه باباجون(بابای من )همراه یه کیک خوشگل و خوشمزه دور هم جشن گرفتیم و از فرصت هم استفاده کردیم و کادوهای روز پدر و هم پیش پیش به بابا جون دادیم

.....................

هانا خانومی این روزها حسابی شیطون شدی...مامانی خیلی خسته میشم ....هیچ توانی برام نمی مونه ....روزی ١٠٠ بار میری بالای مبل و از اونجا هم بالای اوپن و شومینه .......منم دنبالتم ...

و هر روز ١٠٠٠ بار خدا رو شکر می کنم که تنت سالمه و شیطونی می کنی ....

تا میبینی خسته شدم و دارم استراحت می کنم ..میای میزنی روپشتم یا صورتم  و می گی .....اااااااااه ....دوست داری دنبالت بدوئم

با پیغام گیر گوشی دوست شدی ....اون بهت می گه " نو مسج" و تو هم شروع می کنی براش درد و دل کردن به زبون خودت ....

کلی کارا می کنی ...اتل متل بازی می کنی ...لیلی حوضک ..کلاغ پر ...تاب تاب خمیر

............ و باز هم خدا رو شکـــــــــــــــــــــــر ...خیلی خیلی عزیزی برام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سما راستین
14 خرداد 91 23:40
باسللام خدمت شما مادر نازنین خیلی وب خوبی دارید اگه میتونید به وب من بیایید مطالبی هست فکر میکنم برایتان خوب باشه واگه میتونید نظر هم بدید خوشحال میشم.باتشکر
شادي
16 خرداد 91 16:26
خاله قربون اين ژست گرفتنت
شیوا
17 خرداد 91 0:25
یعنی من عاشق اون لباتم خاله جون... 13 مااهگیت مبارک خوشگله
مامی گل
17 خرداد 91 14:38
13 ماهگیت مبارک شیرین عسل
مامان یاشار
18 خرداد 91 11:43
منم 13 ماهگی این دخمل شیرین رو تبریک میگم. خدا حفظش کنه.
فرنوش
19 خرداد 91 1:24
ای جیگرتو بخورم موهاتو دادی عقب چقدر عوض شدی
صدف
20 خرداد 91 13:48
13 ماهگیت مبارک کوشولوی دوست داشتنی . آراد هم مثل کامیون تو داره و کلی باهاش حال میکنه . به مامانی بگو یه نخ بهش ببنده و وقتی میشینی توش راهت ببره انقدر کیف داره . قربونت بررررررررررررررررررررررررم
ساناز
20 خرداد 91 15:03
مبارکه فرشته.... قربون اون قیافت برم من
هدی مامان مبین
21 خرداد 91 14:39
13 ماهگیت مبارک شیرین دختر از وقتی دیدمت خیلی مهرت رفته تو دلم مامانی راست میگه ها بهت نمیاد ولی شیطونی...مثل مبین...ماشاالله...ایشالا سالم باشی و شیطونی کنی
سوسن(مامان پرنسس باران)
23 خرداد 91 12:41
13 ماهگیت مبارک عزیز خاله... خیلی شیرینی با اون خنده قشنگت...
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 2:47
ماشالله خاله فدای این همه هوش و ذکاوتت.13 ماهگیتم مبارک.چقد کاراتو نازوادات شبیه ستایش منه.بخورمتتتتتتتت
خاطره مامان بردیا
25 خرداد 91 15:43
13 ماهگیت مبارک عزیزم چه عکسش باحاله
سپید مامان علی
5 تیر 91 19:12
13 ماهگی خوشگل خانم هانا عسلی مبارک