هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

برای تو دخترکم

4 روز دیگه

1390/2/8 1:43
نویسنده : sara
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملیه مامان

................................

٤ روز دیگه بگذره تو میای بغل مامانی و بابایی

.............

١٢ /٢/٩٠ قراره ایشالله عمل سزارین کنم و تو رو ببینم ناز مامان

..........................

امروز هوس آش کردم جالب بود عصری عمه لیلا زنگ زد برم اونجا بریم روضه امام جواد

منم رفتم و تا رفتم یه کاسه آش آوردن برای عمه لیلا منم خوردم و بعد رفتیم روضه آش و صاحب همون مجلس پخته بود و پخش میکرد

الهی قربونت برم که خدا اینقده دوستت داره

خوشحالم که رفتم تو مجلس امام جواد دعا کردم که ایشالله تو صحیح و سلامت باشی

..........................

خدایا مراقب فرشته کوچولولمون باش

سالم و صالح و ناز و با هوش و توپولیو دلبر و ......همه چی تموم باشه

بوس برای خوشگل خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهديار
9 اردیبهشت 90 2:47
انشاالله خيلي زود در سلامت كامل دخمليت بياد تو بغلت و عكساي نازش رو اينجا بزاري تا ما قربون صدقش بريم برات دعا ميكنم صديقه جونم
مامان مهديار
9 اردیبهشت 90 2:52
@}; @};
مامانآراز
10 اردیبهشت 90 12:10
وای خداااااااااااا کم مونده یه نی نیه دیگه بیاد-هوراااااااااااااا خوش به حالت صدیقه جون مامان میشی
مامان آترا
10 اردیبهشت 90 16:58
سلام...پیشاپیش تبریک میگم عزیزم.........امیدوارم یه نینی سالم و صالح و ناناز خدا بهت هدیه بده...آمییییییییییین........