هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

برای تو دخترکم

فردا

1390/2/11 10:42
نویسنده : sara
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم

خوبی عشق مامان؟؟

می دونستی فردا همدیگرو میبینیم؟

خیلی خوشحالم

بالاخره لحظه دیدار رسیـــــــــــــــــــــــد

یکم استرس دارم و هیجان دارم

دیشب خوابم نمیبرد

دیروز دلم بارون می خواست می خواستم زیر بارون از خدا بخوام مواظب تو باشه

بعد از ظهر رفتم آرایشگاه و آرایشگر دیر اومد با عمه لیلا اومدیم بیرون قدم بزنیم

بارون گرفت

خوشحال شدم که خدا خواستمو شنید

..........................

دیروز فک می کردم که تو کل بارداریم طالبی نخوردم شب با بابا جون رفتیم حرم و موقع برگشت یه ماشینه طالبی می فروخت زودی به بابایی گفتم بگیره می دونستم این ماشینیه به خاطر تو اونجاست

قربونت برم مامانی که خدا اینقده دوستت داره

دیشب رفتیم حرم فک نمی کردم دستم به ضریح برسه ولی تا نزدیک شدم یه جا باز شد رفتم جلو و زیارت کردم

......................................

امروز باید غذاهای سبک بخورم

ناهار آش ماست خونه مامان بزرگ(مامان بابا) دعوتیم....

خدایا مواظب گل دخترم باش

به خودت سپردمش .................می دونم بیشتر از من هوای این فرشته کوچولو رو داری

................................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زیبا مادر کوثر
11 اردیبهشت 90 11:05
آخیییییییییی انشالله به سلامتیییییییییییییی واااااااااای عکسای دختر نازتو حتما بذاریاااااا منتظریم
مادر
11 اردیبهشت 90 11:18
وای سلام مامان گل خیلی خوشحالم برای منم دعا کن تا زودتر این دوران رو بگذرونم و نی نی گلم رو ببینم
مروا
8 تیر 90 1:23
خوب عزیزم تو که خدا انقدر دوست داره وپیشش عزیزی منم دعا کن تا به منم یه نی نی ناز بده انگار پیشه خدا خیلی عزیز هستیا پس منو فر اموش نکن