هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

برای تو دخترکم

امروز

1390/2/11 23:57
نویسنده : sara
422 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر مامان ٨ ساعت دیگه من باید برم بیمارستان

و می بینمت

خیــــــــــــــــــلی استرس دارم

..............

امیدوارم همه چی خوب خوب خوب پیش بره

دوستت دارم

............................

باورم نمیشه من فردا یه دختر ناز دارم که از خونه خودمه

که عشقمه

مال منه

مواظب خودت باش

.........................

خدایا دختر گلم و خودت دادی حسابی مراقبش باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الی
12 اردیبهشت 90 0:07
سلام مامانی انشاله به سلامتی فردا نی نی خوشکلت تو بغلته نگران نباش به خدا توکل کن انشاله بیای واز دخملی نازت عکسای خوشکل واسمون بزاری
رامین
12 اردیبهشت 90 0:10
خدا حفظشون کنه واستون
مامان جون
12 اردیبهشت 90 0:52
واااااااااااااااای به سلامتی انشالله راحت زایمان کنی ونی نی نازی به دنیا بیاری
فرناز
12 اردیبهشت 90 6:53
عزيزم ايشاا... به سلامتى فارغ بشى و دخمل نازنينت رو بغلت بگيرى. فقط يه ساعت ديگه مياد بغلت.
يلدا
12 اردیبهشت 90 8:45
تولدش مبارك
weblily
12 اردیبهشت 90 11:34
سلام فانوس جون تولد دختر گلت مبارک مادر شدنت مبارک خدا هانا کوچولو رو براتون حفظ کنه و زیر سایه پدر و مادر مهربونش بزرگ بشه اشک من هم که طبق معمول دراومد دیگه
شادي
18 اردیبهشت 90 0:36
فانوس جونم قدم گل دخترت مباارك باشه... انشاالاه كه زير سايه پدر و مادرش 120 سال زنده باشه....... بيا دلم برات يه ذره شده... از طرف من هانا جونم و يه بوس گنده بكن...
شادي
19 اردیبهشت 90 0:35
فانوس چرا سر نميزني ؟ دختر نميگي دلمون برات تنگ شده... زودي بيا و عكس دخمل طلاتو برامون بزار ....... دل خاله داره براش ضعف ميره هاااااا...
مامان مهديار
20 اردیبهشت 90 14:48
صديقه جون زودي بيا و ما رو از نگراني در ار و با عكساي دخملي خوشحالمون كن منتظريم
سولماز
22 اردیبهشت 90 0:14
سلام فانوس جون به سلامتی دختر نازت بدنیا اومد چشمت روشن ......
فرناز
22 اردیبهشت 90 3:32
بيا آپ كن ديگه ما عكس مىخوايم يالا... براى سلامتى دخمل مخملى منم دعا كنىها.