هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای تو دخترکم

خدا تو رو به من داد

1389/12/5 23:09
نویسنده : sara
736 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه هایی هست که دلم واقعا برات تنگ میشه

من اسم این لحظه ها رو همیشه گذاشتم

 

فندق مامانی

پنج شنبه ۱۱/۶/۸۹ بود که من متوجه بودن تو شدم...

کاملا اتفاقی از بی بی چک استفاده کردم و فهمیدم که هستی

خیلی حس خاصی بود و زیبا

اون شب ما خونه مامان بزرگ(مامان بابا) دعوت بودیم..هیچکی نمی دونست ...و من تو پوست خودم نمیگنجیدم...یواشکی سر سفره به بابا جون گفتم

و به هیچکس نگفتم تا مطمئن شم

خیلی خوشحالم که هستی و آرزوم سلامتی توئه...

انگیزه بزرگی بودی برای ماBaby Girl

من و بابایی ۷ ساله عروسی کردیم و تو این مدت هیچی خرج خونمون

نکرده بودیم

که تا فهمیدیم تو هستی

با انگیزه خیلی بالا بدون تردید شروع کردیم به تغییر دکوراسیون خونه

و کلی تغییرات تو خونه ایجاد کردیم

تا بتونیم برای تو اتاق داشته باشیم

........................................................

و الان واقعا به خاطر قدم تو خونمون خیلی راحت تر شده

آشپزخونه بزرگتر.. اتاق خواب خودمون حسابی بزرگ شده

.................................................

قربون تو نفس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعید
11 اسفند 89 14:37
ببخشید من داشتم دنبال عکس نی نی می گشتم . . . !!!حالا این شعر را تقدیمتون میکنم: لحظه دیدار نزدیک است باز من دیوانه ام مستم باز انگار در جهان دیگری هستم...