هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای تو دخترکم

ماه من

1389/12/5 23:12
نویسنده : sara
384 بازدید
اشتراک گذاری

 

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس

شیرها خاطرشان هست که آهوی منی

 

چهارشنبه ۴ اسفند ماه ۸۹ ساعت ۳ نیمه شب

گیلاس مامانی...عزیزکم

تا حالا دوران بارداری سختی نداشتم ولی چند روزیه بی خواب شدم

شبا خوابم نمیبره و تو هم تا دلت بخواد تو دل مامانی وول می خوری

انگار از خداته مامانی بیدار بمونه...خودتو براش جیگر کنی

امروز یه جوراب صورتی راه راه کوچولو برات خریدم

با یه قنداق(تصمیم دارم چند روزی آروم قنداقت کنم) و یه دمپای قرمز برای دستشویی

چند تام لباس دیدم که تصمیم دارم تو این چند روزه برات بخرمشون...با اینکه بابایی مخالفه و میگه زیادی خرید می کنی

......................................تو عشقمی

هر روز چندین بار ساعت و تاریخ و تقویم و...مرور می کنم به هوای دیدن تو...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ملینا
7 اسفند 89 1:21
سلام صدیقه جون دخملی منم خردادیه و مثل دخمل ناز تو شبا همش وول می خوره وااااای منم عاشق خریدم ولی دیگه بسه چون یه عالمه خرید کردم هفته آینده عکساشو میذارم.
مامان ملینا
7 اسفند 89 1:22
عکسای اتاق دخملی رو میشه دوباره بذاری؟ چون باز نمی شه. راستی اسم نی نیت چیه؟
مامان ملینا
7 اسفند 89 1:34
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=8507&ChatDate=7-12-1389 وقت کردی بازم بیا اینجا باهم بگپیم. من اکثرا شبا بعد از 11 میام.
آذر
10 اسفند 89 0:29
منم خوشحالم از اشناییت از این لحظات نهایت استفاده رو ببر بوس واسه مامان و نی نی
شیدا
10 اسفند 89 19:29
انشالله به سلااااامتی دخمل گلت بیاااااااد تو بغلت ..........
مامان ملینا
11 اسفند 89 4:59
سلام صدیقه جون! هووووووووم چه اتاق نازی برای دخملی درست کردی واقعا دستت درد نکنه. من هنوز رو تختی نگرفتم آخه تخت نی نیم رو نوجوانی گرفتم. راستی وبلاگ دخملیم رو با عکسای سیسمونیش بروز کردم بدو بیا نظر بده
سانتا ماريا
3 اردیبهشت 90 17:57
اتفاقا منم هرچي پول مياد دستم ميرم واسه پسملم لباس و اسباب بازي ميخرم و باباييش ديگه شاكي شده! چه جالب منم تو موبم تقويم و هفته هاي بارداري ني ني سايت رو سيو كردم و روزي چندبار بهشون سر ميزنم و روزها رو براي اومدن نيني طلا ميشمارم.