هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

برای تو دخترکم

اولین روز دومین ماه اولین پاییز زندگیت

1390/8/1 0:29
نویسنده : sara
309 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم ..................خیلی وقته حوصله نکردم برات بنویسم

بنویسم که:چقدر خدا رو شاکرم به خاطر حضور تو

بنویسم که عادت کردم به بودنت ...........

نیاز دارم به خندیدنت

................

خیلی وقته ننوشتم که چقـــــــــــــــــــــــــــــدر کارای جدید انجام میدی منم غافل از این کارها در انتظار آینده ام و ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خانومی - خاله معصومه
1 آبان 90 0:47
عزیزم اولین روز دومین ماه اولین پاییز زندگیت مبارک از رو دست مامانت کپی کردم میبینی چه مامان با سلیقه ای داری امروز مامانت تو تاپیک مامانای قمی یه عکس ازت گذاشته بود قبل از رفتن به اولین مهمونی عروسیت وقتی عکست رو دیدم از خدا خواستم خدا یه دخمل خوشمل مثل تو بهم بده
هدی مامان مبین
1 آبان 90 16:19
هانا خاله عروسک شدی ماه شدی ماشالا بهت خاله ایشالا خوشبخت ترین عروس بشی
شادي
2 آبان 90 0:26
نازي
سمانه مامان کیمیا
2 آبان 90 11:48
عزیزم چه کلاه قشنگی.... گوشواره دار شدنت مبارک
زهرا مامان شنتیا
2 آبان 90 14:15
ای جان صدیق جونم من عاشق این عکس هانا شدم ای بابا تو و سپیده هی عکس از هانا و شایلی بذارین تا من انتخاب برام سخت شه نمیشه شنتیا 2 تا زن بگیره هههههههههههه شوخی کردما پسرم آقاست گوشوارتم مبارک خاله
شیدا مامان کیمیا
2 آبان 90 19:38
جوووووون دلم چه عکس هنری خوشگلی دست مامان صدیقه درد نکنه بوووووووس
sare
3 آبان 90 22:27
به به دخمل پاییزی....گوشواره هاش مبارک
فرناز
4 آبان 90 1:19
به به هانا خانومى چه عكس قشنگى! دست مامانى درد نكنه. خصوصى دارى
مامان گلی
7 آبان 90 15:14
اییییییییییییییییییی جان قربون اون لپهای نازت برم من یه بوس گنده برای عزیزخاله