هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

برای تو دخترکم

من نزدیکای 6 ماهگیم

1390/8/9 13:08
نویسنده : sara
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جدیدنا خیلی شیطون شدم .............

.....................دوست دارم همه چیو بدست بیارم

وقتیم موفق نمیشم زودی شصت دست یا پامو میذارم تو دهنم

...........................

...................

انرژی من بیشتر از مامانمه

.................

.......................ولی نمی دونم مامانم چه کلکی بهم میزنه که خوابم می بره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خورشید
9 آبان 90 13:12
وایییییییییییییی چقدر این دخمله خوشمزسسسسسس به ما هم سر بزن خانم کوچولوووو
فرناز مامان ایلیا
9 آبان 90 17:19
من خیلی از دخملیت خوشم میاد... بوسش کن. من لینکت کردم مامان هنرمند.
مامان ساجده
10 آبان 90 0:35
سلاااااااااام وااااااااااااای ماشالا به دخترت ........ خیلی ماهه و نازه ........ مامانش اسفند یادت نره ..........قربونت خنده خاله ......قربون شصت خوردنت ......خیلی تو ماهی ......بوسسسس
مامان آراز
10 آبان 90 10:43
اگه مامانت بزاره درسته قورتت میدم شیطون-خییییییییییییییییییلی نازی ووروجک
زهرا مامان شنتیا
10 آبان 90 14:20
وای خدا من که اجازه مامانتم نمیخوام ببینمت حتما دولپی میخورمت خیلی جیگملی
خاطره مامان بردیا
10 آبان 90 16:31
ای وروجک شیطون.. معلومه که انرژی شما وروجکا بیشتره. مگه دیگه انرژی می ذارین واسه ماماناتون؟!!
صوفی مامان رادمهر
11 آبان 90 9:20
تو خیلییییییییی خوشملیا ورووجک خوش تیپ
شادي
13 آبان 90 1:11
عزيـــــزم ببيـن چطوري پاش و ميخوره فانوس ببوس عزيزم و هميـــــن الان!