هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای تو دخترکم

روزهای 9 ماهگی

1390/11/29 0:51
نویسنده : sara
430 بازدید
اشتراک گذاری

خیـــــــــــــــــــــــــــــلی شیطون شدی!!!

از وقتی ٩ ماهگیت تموم شده ...فقط داری شیطونی می کنی و من و بابایی رو حسابی خسته می کنی

حرفه ای چهاردست و پا میری و از همه چی میگیری و بلند میشی از گردن من گرفته تا در و دیوار

برای بلند شدن خیلی زمین می خوری ...

این روزا یه خورده بد اخلاق و خسته شدم

خوب شیر نمی خوری ...

نمی ذاری پوشکتو عوض کنم

همش در حال حرکتی .....

.........و واقعا خدا رو شکــــــــــــــــــــر که تنت سلامته و شیطونی می کنی

دوست دارم انشالله همیشه سلامت و شیطون و شاد باشی نفسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مونایی
29 بهمن 90 1:29
واقعا همین ... خدا رو شکر که سالم ان .
فرنوش
29 بهمن 90 1:40
فدای تو دخمل شیطون
زهرا مامان شنتیا
29 بهمن 90 8:25
واقعا شکر که سالم هستن شیطونیاشون از این به بعد شروع میشه صدیقه جون البته ما هم تحملمون کمه ایشالا همیشه سالم باشی تا مامان و بابا خوشحال باشن هانای قشنگ خاله
مامي گل
29 بهمن 90 14:23
عزيز دلم تازه ميخواد همه جا رو كشف كنه و مشتاقه واسه همه چيز خدا به ما مامانها صبر بده بوووووس واسه چشمهاي نازش
سمانه مامان کیمیا
29 بهمن 90 16:59
ای جانمممممممم شیطون خانمممممم کارشونه دیگه حرص دادن منم وضعم همینه اعصاب نمونده واسم ولی راست میگی خدا رو شکر که سالمن
شیوا
29 بهمن 90 23:33
حسابی شیطونی کن خوشگل خاله
آهو
30 بهمن 90 10:59
9 ماهگیت مبارک
هدی مامان مبین
30 بهمن 90 13:50
فدای هانای شیطونننننن دلم برات تنگ شده بود خاله
مامان علی
30 بهمن 90 19:00
هههههه اینقده نگاه کردم تافهمیدم شکلات دستشه نوش جووووووووووووووونت...
سپید مامان علی
1 اسفند 90 8:20
ای جااانم.......قربون آبنبات خوردنت برم که اینقدر سر و صورتتو کثیف کردی........شیطنت هاتون هم شیرینه
خاطره مامان بردیا
1 اسفند 90 16:46
آخییییییی اصلا به قیافه هانا نمی خوره شیطون باشهههههه قربونت برم که لب و لوجه ات و این شکلی کردی خاله جون
شادي
2 اسفند 90 19:44
من هم هميشه همين رو ميگم... ايشالا سالم باشن و شيطنت كنن
سهیلا
4 اسفند 90 3:00
هانا جون انشااله همیشه تنت سلامت باشه و با شیطونی هات خوشحالمون کنی تا اینکه با بیماری و بی حالی غصه دارمون کنی قربونت برم فانوس جون من با این حال که زیاد اهل بچه و قربون صدقه رفتنشون نیستم ولی هانا رو خیلی دوست دارم و امیدوارم همیشه سلامت باشه وزیر سایه ی شما
maedeh
5 اسفند 90 12:45
سلام وبت جالبه خوشحال میشم بهم سربزنی؟؟؟ راستی باتبادل لینک موافقی؟