هاناهانا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای تو دخترکم

دوست دارم

1390/12/9 0:50
نویسنده : sara
441 بازدید
اشتراک گذاری

به زودی ١٠ ماهت میشه ............

رفتارت خیلی تغییر کرده داری میشی یکی مثل خودمون فقط حواست باشه از نوع خوبش شو...

دیگه دوست نداری بغلت کنیم یا تو روروئکت بذاریم چون می دونی که نمی تونی شیطونی کنی

چهاردست و پا رو کاملا حرفه ای میری از پله بالا میری...پا تو رو هر چیزی میذاری که بالا تر بری

امیدوارم که تو زندگیتم برای بالا رفتن همینطوری خستگی ناپذیر باشی

از وسایل میگیری و می ایستی و راه میری...

برای بیرون رفتم دست می زنی و جیغ میکشی و میگی د'د'...

منو کامل صدا می کنی بهم نگاه می کنی و میگی مامان

بابا میگی ولی هنوز خطاب به بابایی نگفتی

و مثل همیشه خدایا شکـــــــــــــــــــــــر

هانا دوست دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مونایی
9 اسفند 90 1:06
چقدر این " دوست دارم هانا " به دل من نشست . چقدر زلال بود ...
سمیرا مامان ترنم
9 اسفند 90 2:04
سلام.ماشالله به این دختر ناز.خدا حفظش کنه.با اجازه لینکتون کردم.به ما هم سر بزنید


لطف کردی عزیزم ........متاسفانه آدرس وبلاگتونو که گذاشتین نمی تونم باز کنم
فرناز/مامان ريحانه
9 اسفند 90 2:19
واى كه چقدر حسودى مى كنم وقتى يه نىنى رو در حال پستونك خوردن مى بينم! ماشاا... به اين نگاه زيبا، مامان هانا يه سوال داشتم: وزن هانايى از 7 ماهگى تا 9 ماهگى چقدر افزايش يافت؟ ريحانه فقط 200 گرم ناقابل البته درگير دندونه.
زهرا مامان شنتیا
9 اسفند 90 12:40
نمیدونم چرا نسبت به هانا یه حس خاصی دارم خیلی دوسش دارم هانا جون همیشه شاد باش چه موهای ناز و خوشرنگی
مامي گل
9 اسفند 90 13:14
واي چه دخمل شيريني قربون چشمات


شیوا
10 اسفند 90 0:15
قربونت برم با اون پستونک خوردنت... پستونک نو مبارک
خاطره مامان بردیا
10 اسفند 90 21:25
قربون این دخملی برم که انقدر بزرگ شده خانوم شده. چقدر پستونکت نازه


خدا نکنه .....قابلی هم نداره پستونک
هدی مامان مبین
14 اسفند 90 0:24
10 ماهگیت مبارک هانا جیگرییییییییییییییی پستونکت هم خوشمله
سهیلا
16 اسفند 90 1:09
عروسکم مثل همیشه ناز و دوست داشتنی هستی تشویق برای کارهای جدیدته
مرسدس
16 اسفند 90 14:02
قربونت برررررررررم من خاله که اینقدر تو نانازی و با نمکی جیگر طلا..... مواظب خودت باش تو رو خدااااااا این دخمل ما که همش به من آویزون میشه و فقط میخواد از من بالا بره...هرچی بهش میگم این همه جا و چیز برای کشف کردن هست اما انگار نه انگار همش عین کنه به من می چسبه...نمی دونم چیکارش کنم؟؟؟
مرسدس
16 اسفند 90 14:05
قربونت برم خاله جونم که اینقدر شما دخملی نانازی و با نمکی هستی ...هزااااااااار ماشالا عزیزززم آفرین به این دخمل فعال و کنجکاو....این دخترک ما که فقط به من عین کنه چسبیده و فقط می خواد از من بره بالا..و همش میاد پای منو میگیره و غر میزنه که بغلش کنم..نمیدونم چیکارش کنم.دارم خل میشم
ویدا
17 اسفند 90 16:55
هانا جونم عاشقتم.....خیلی دوست دارم. لباس زردم خیلی بهت میاد عزیزم