هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

برای تو دخترکم

تولد 1 سالگیت

1391/2/16 0:21
نویسنده : sara
1,607 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال همچین روزی متولد شدی ...........یه فرشته ناز و کوچولو که هیچ کاری با دنیای ما نداشت

بابایی تو گوشت قرآن خوند...

....

تو بغلمون آروم میشدی

گاهی دوست داشتی بیدار باشی و با خبر

دیگه از وابستگی خسته شدی و تصمیم گرفتی خودت ببینی دنیا چه خبره؟

اینجا غلت زدن و شروع کردی

هر روز موفق تر از روز قبل

........................

و الان یکسالت شده ............خیلی مراحل رو پشت سر گذاشتی

خیلی فهمیده تر شدی

..............

این عکس قبل واکسن یکسالگیته

واکسن رو هم که زدن اصلا گریه نکردی دختر صبورم

 

عصر با هم خونرو تزیین کردیم من می چسبوندم و تو می کندی میدادی به من:-؟؟

بعدش تصمیم گرفتی بیشتر کمکم کنی و می کندی و می خوردی

شب من و تو و بابایی یه تولد 3 نفره کوچولو گرفتیم

 

 

 

کیکرو گذاشتم جلوت که هرکاری دلت خواست بکنی ..اولش یکم نگاهش کردی ...بعد مزه کردی و خوشت اومد

و از کادو ها هم فردا عکس می ذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مونایی
13 اردیبهشت 91 1:07
عزیز دلم تولدت مبارک 1 ساله ی کوچولو ...
شیوا
13 اردیبهشت 91 1:07
ایشالله 1000 ساله شی خاله جون...بزرگ و بزرگ تر شو... قربون اون کمک کردنت
الهام مامان دیبا
13 اردیبهشت 91 1:08
مبارک باشه....هانا کوچولوی نمکی !!! ایشاله صد ساله بشی نانازی... بوس بوس برای هانا جونی...
شادی
13 اردیبهشت 91 1:08
1 ساله ی زیبا ،سالروز زمینی شدن ات مبارک
مونایی
13 اردیبهشت 91 1:09
چ عکسهای سریالی قشنگی گذاشتی .
مامان پرنیا
13 اردیبهشت 91 2:35
سلام من وبلاگ شما رو از خیلی وقت پیش دنبال میکنم چون دخترامون هم سن هستن هانا جون رو خیلی دوس دارم اگه ممکنه رمز رو به من هم بدین ضمنا تولد خانم طلا مبارک
شیدا مامان کیمیا
13 اردیبهشت 91 2:55
صديقه جون الان اومدم تو وبلااااااااگت دبدم پست تولد هاتا رمز میخواد گریهههههههههههههههههههه من رمز میخام بازم تولدش مبااااااااااااااارک
شیدا مامان کیمیا
13 اردیبهشت 91 3:34
مرسییییییییییییی صدیقه جوووووووونم خیلی زیبااااااااااا بود ممنون بابت رمز انشااااااالله تولد 120 سالگی هانا جونمو جشن بگیرید و همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باااااااااااااااااااشین
زهرا مامان شنتیا
13 اردیبهشت 91 9:58
سلام صدیقه جون منم رمز میخواااااااام البته اگه دوست داشتی هاناجونم رو ببوس
خاطره مامان بردیا
13 اردیبهشت 91 10:44
ممنون بابت رمز. خیلی عالی بود. تولد یکسالگی هانا جون مبارک باشه. انشاء اله هر 3 تایی کنار همدیگه همیشه خوشبخت و شاد باشید. خودت هم که خیلی ناز و ماهی
سمانه مامان کیمیا
13 اردیبهشت 91 12:40
اخییییی چه تولد قشنگی.....خیلی ناز شده هانا با اون لباسش وای که چقدر من دوسش دارم ۱۰۰۰ بار دیگه هم گفته بودم واقعا یه طور خاصی دوسش دارم ... ایشالا تولد ۱۲۰ سالگیش...ااشالا عروسیش......خ.دت هم خیلی نازی عزیزم..خ.شبخت باشید
شادي
13 اردیبهشت 91 13:21
فرشته ي 1 ساله ،سالروز زميني شدن ات مبارك عكس ها عاااالي بود
مامان علی
13 اردیبهشت 91 13:43
تولد هانا جون مبارک منم رمز
سپید مامان علی
13 اردیبهشت 91 14:03
می بینم که به من رمز ندادی
يه مادر
13 اردیبهشت 91 15:30
حالا چي ميشد يه دونه عكسم بدون رمز مي گذاشتين مگه ما كه رمز نداريم دل نداريم
sara
13 اردیبهشت 91 18:51
تولد هانا کوچولو مبارک ..اشنالا 120 سالگی با سلامتی و شادی در کنار هم .... صدیقه جون منم رمز لطفا ..ممنون
مامان پرنیا
14 اردیبهشت 91 0:04
سلام صدیقه جان ممنون بابت اعتمادت عزیزم تولد هانا جون مبارک انشالله 120 ساله بشه زیر سایه ی مامان و بابای خوبش عکس های خیلی قشنگی گذاشتی تولد هم خیلی عالیه مخصوصا هانا جون با اون لباس خوشمل خیلی ببوس گلمو
ساناز
14 اردیبهشت 91 1:22
عروسک خوشگلم تولدت مبارک... الهی همیشه کنار هم شاد باشید
مامان ملیح
14 اردیبهشت 91 11:53
انتولد هانا حونم مبارک@-}-- @-}-- @-}-- شالله تولد 120 سالیگم ببینیم
مامی الینا
14 اردیبهشت 91 15:27
صدیقه جون . تولد هانا کوچولو مبارک باشه گلم . از طرف من هانا رو ببوس . و اینکه خیلی ایده ی جالبی بود که از بدو تولد هانا عکس گذاشتی و داستان این یه سال رو مرور کردی . از مدل چسبوندن روبانا خیلی خوشم اومد . سلیقت بیسته . بوس بوس
فرناز مامان ایلیا
14 اردیبهشت 91 15:30
تولدش مبارکه انشالله که 100 سال زنده و سالم و خوشبخت باشه... صدیقه جونم عکس خودت واسم باز نشد...
خانومی
14 اردیبهشت 91 17:20
نازنینم تولدت مبارک هانا خانم تبریک میگم الهی صد ساله بشی
lily
15 اردیبهشت 91 1:54
تولدت مبارک هانا خانومی ماشالله حسابی بزرگ شدی و انگار هر روز دوست داشتنی تر میشی وای صدیقه جون خیلی از جشن ساده تون خوشم اومد خییییییییلی... ای کاش بزارن ما هم همینطوری کوچولو و بی استرس جشن بگیریم
هدی مامان مبین
16 اردیبهشت 91 0:29
الهی جیگرممم خیلی نازتر شدی ماشالا خانوم وطلا... میبوسمت یکساله ی کوچولو
صدف
16 اردیبهشت 91 1:53
بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک / يه کيک خيلي خوش طعم ، با چند تا شمع روشن / تولدت مبارک ، تولدت مبارک
يه مادر
16 اردیبهشت 91 8:20
سلام تولد اين خوشگل خانم مبارك باشه من دخملتو خيلي دوست دارم اگه عكساشو نميذاشتي دلم ميسوخت خدا برات نگهش داره
مامان سارا
17 اردیبهشت 91 12:26
تولدت مبارک دختر گل ، آرزوی بهترین ها را برات دارم
مریم مامان ستایش
17 اردیبهشت 91 12:48
تولد گل همیشه بهارت مبارک عزیزم.الهی 1000 ساله شه زیر سایه شما.چه تولدی .به به.چه عکسایی!چه دخملی!
سپید مامان علی
17 اردیبهشت 91 13:23
تولد هانا خوشگله مبارکه چه تولد سه نفره خوشگلی....انشاءالله همیشه خوشبخت باشید
مرسدس
17 اردیبهشت 91 13:36
تولدددددددددددددت مبارک جیگرررر خاله.....ایشالا همیشه پاینده باشی و سلامت.......جیگر اوون عکس های خوشگل و نانازت را برم......
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 1:40
آفرین بهترین کارو کردی تولد سه نفره چقدر هم خوش میگذره تولدت مبارک دخملم
مبین فرفری
24 اردیبهشت 91 1:41
مامان جون به ما سر نمیزنی
شاپرک مامان مهدی
25 اردیبهشت 91 0:08
اهی چقدر قشنگ بود از نوزادیت تا یکسالگیت خدا پشت وپناهت هانا کوچولو
هدي مامان سيد ياسين
27 اردیبهشت 91 1:05
عزيز دلم تولدت با تاخير مباركككككككككك!
مامان آراز
5 خرداد 91 12:55
چقدر بزرگ شدی خانم شدی 1ساله شدی-بوووووووووووووووووووس
مامان اهورا
9 شهریور 92 18:50
تولدت مبارک هانا جون ما شما رو لینک کردیم.اگه دوست داشتی با اهورا دوست شی به ما سر بزن و شما هم مارو لینک کن.
مامان اهورا
2 مهر 92 8:58
آتلیه خانگی ما رو حتما" ببینید
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 آذر 92 3:08
چه اسم قشنگیییییییییی....چه دخمل قشنگیییییییییی.......چه تولد قشنگییییییییی..... هزار ساله باشی الهیییییییییی.....