هاناهانا، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

برای تو دخترکم

بعدش

1391/2/15 2:44
نویسنده : sara
822 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوب دیگه هانای مامان یکسالگیتم رد شد .............

خیلی شیطون شدی(ماشالله)

من از صبح که با صدای تو بیدار میشم .................به هیچ کاریم نمیرسم...دقیقه ای یبار از روی میز تلوزیون میارمت پایینسوالمامان اونجا چی داره اینقدر دوست داری بری اونجا؟

حرکات ما رو تقلید می کنی...مثلا تو ماشین سی دی رو بر میداری میذاری تو پخش ماشین ...البته مثلا چون سی دی از دستت میوفته کف ماشین

آواز می خونی ...نا نای می کنی

عروسکاتو بوس می کنی ...........بوسای آبدارماچ

وقتی ما می خندیدم تو هم الکی می خندی یا الکی سرفه می کنی

عشقت اومدن تو آشپز خونست تا میبینی من اونجام با آواز خوندن و سرعت خیلی زیاد میای تو آشپزخونه ..و میری سراغ کشو ها و کابینت ها

اگه بیرون باشیم و بابایی تو رو با خودش موقع پیاده شدن نبره خیلی دلت میشکنه

از من توقع داری که هرجا میرم و هرچی میخورم حتما به تو هم بدم

....

لباساتو بر میداری و می خوای بپوشی میذاری رو سرت ...

بابا میگی

مامان میگی

به توپ میگی اوپ

به لامپ میگی آپ

د د هم که به دست دسی میگی و دست

 

دوست دارم یدونه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

صدف
15 اردیبهشت 91 14:20
هزار تا بوس برای هانای عزیزم . قربون خودت و شیرین کاریهات برم من عسلک
سولماز
15 اردیبهشت 91 15:38
به سلامتی ان شااله 120 ساله بشه براش جشن بگیری می بینمتون
شادي
16 اردیبهشت 91 0:26
هزار الله اكبر
مریم مامان ستایش
17 اردیبهشت 91 12:47
قربونش بشم من با این شیرین کاریاش.فدای اوپ گفتنت بشم.بوووووس
سپید مامان علی
19 اردیبهشت 91 19:20
قربون حرف زدنت برم شیرینمممممممم
مرسدس
24 اردیبهشت 91 0:37
روزززززززززززززززززت مبااااااااارک مامانی مهربون..... ایشالا سایه ات هزار سال بالای سر نی نی نازت باشه عزیزم..... مادر شدن هدیه ای است که خدا به هرکسی هدیه نمیکنه .قدرش را بدون راستی همه این جیگرک ها کارهاشون چقدر مثل همدیگه اس
هستی مامان هومن
5 خرداد 91 11:44
خوب میکنی هانا جونم برو آشپزخونه مامانی رو بریز به هم هرچی قابلمه هست بزار وسط راه فقط مراقب باش اوف نشی خاله تمام لباساتم بریز وسط اتاق اخ که جای من خالی ازت تند تند عکس بگیرم هومن پسر خالت هم همین کارا رو میکرد و هنوز هم نهضت ادامه دارد
مامان اهورا
21 شهریور 92 13:57
قربون شیطونا ها و شیرین کاریهات بشم من عسل!!!!!!!!!!!!!
مامان اهورا
11 مهر 92 13:41
خاله ما رو لینک نمی کنی؟؟؟!!!!
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 آذر 92 3:09
ماشاالله به دخمل شیطون....
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 16:38
ماشالله!!!!الهی بگردم شیرین زبون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!